Jak to u nás funguje?

1
Ikona na které osoba vyplňuje osobní údaje.
předání osobních údajů

následně vyplníte potřebné osobní a kontaktní údaje

2
Ikona na které osoba drží v ruce vybraný předmět
bližší specifikace problému

po vybrání balíčku / konkrétního úkonu můžete přidat příplatkové služby a popsat problém, aby měl advokát bližší představu, o co se jedná

3
Ikona na které osoba odesílá požadavek.
odeslaní nezávazného požadavku advokátovi

na závěr si zkontrolujete zadané informace a odešlete objednávku, po odeslání objednávky Vás do 48 hodin bude kontaktovat advokát, který s Vámi vše projde a upřesní si požadavky na konkrétní právní službu, objednávka služby se stává závaznou až po úhradě zálohové faktury, do té doby Vás nic nezavazuje

4
Ikonka na které osoba hledá správný předmět.
volba služby

v kategoriích si najdete službu, kterou potřebujete a vyberete si jeden z nabízených balíčků, popř. přímo konkrétní úkon (např. sepis právního dokumentu), objednávka služby je po celou dobu nezávazná, závaznou se stává až po zaplacení zálohové faktury

E-shop právních služeb AAA právník funguje podobně jako jiné eshopy.

  1. Vyberte si z nabídky službu, kterou potřebujete.
  2. Po odkliknutí služby budete vyzváni k přihlášení (předchozí registrace bude provedena vyplněním registračních údajů), nebo k nákupu bez registrace, kde vyplníte dotazník osobních údajů a dotazník s popisem Vašeho problému.
  3. Po odeslání vše zkontrolujeme a v případě, že nám nebude z Vaší strany něco jasné, nebo nebudeme mít kompletní informace, Vás požádáme o doplnění.
  4. Po kontrole informací a podkladů z Vaší strany Vám zašleme výzvu k platbě. Po uhrazení právní služby začneme na problému pracovat a nejpozději do týdne Vám pošleme vyhotovený objednaný dokument (smlouvu, návrh na soud, výzvu protistraně k plnění, apod.).
  5. V případě, že budete mít zájem, lze v advokátní kanceláři celý proces dokončit, zejména v případě podepisování smluv, kde je vyžadováno úřední ověření podpisu. Tuto volbu můžete učinit buď hned na začátku při výběru právní služby, nebo kdykoliv později formou doobjednávky.

Rovněž v případě potřeby je možné využít telefonickou konzultaci s advokátem, která je buď součástí objednané služby, nebo lze doobjednat.

Advokátní kancelář Vám zašle vyhotovené dokumenty a je jen na Vás, zda využijete dalších služeb advokátní kanceláře v případě fyzického podpisu dokumentu u advokáta (např. kupní smlouvy), nebo si zajistíte podpisy smluv po vlastní ose.

Služby jsou poskytovány advokátem zapsaným u České advokátní komory a při poskytování služeb on-line formou jsou zachovány veškeré zásady advokacie jako např. mlčenlivost advokáta, odpovědnost za škodu, profesní pojištění apod.

Ceny zde uvedené jsou konečné, včetně DPH. Konečná cena může být navýšena buď z důvoduu doobjednávek, nebo o hotové výdaje, které AAA právník vynaložil v souvislosti s poskytnutím služby, např. obstarání aktuálního výpisu z katastru nemovitostí.

Nemusíte mít tedy obavy, že využitím právních služeb poskytovaných prostřednictvím AAA právník se připravujete o některé principy, na kterých stojí vztah advokát-klient.

Pokračovat na výběr služeb