Ilustrace osoby co drží váhu a meč

Jak to u nás funguje?

1
Volba služby

V kategoriích si najdete službu, kterou potřebujete a vyberete si jeden z nabízených balíčků, popř. přímo konkrétní úkon (např. soupis právního dokumentu), objednávka služby je
po celou dobu nezávazná, závaznou se stává až po zaplacení zálohové faktury.

2
Bližší specifikace problému

Po vybrání balíčku nebo konkrétního úkonu můžete přidat příplatkové služby 
a popsat problém, 
aby měl advokát bližší představu, o co se jedná.

3
Předání kontaktních údajů

K objednávce doplníte potřebné kontaktní údaje. Zde uvedete vaše jméno, příjmení, telefonní číslo, email a případně další informace, které by mohly být pro advokáta užitečné.

4
Odeslaní nezávazného požadavku advokátovi

Po odeslání objednávky vás do 48 hodin bude kontaktovat advokát, který s vámi vše projde a upřesní si požadavky na konkrétní právní službu, objednávka služby se stává závaznou až po úhradě zálohové faktury, do té doby vás nic nezavazuje.

E-shop právních služeb AAA právník funguje podobně jako jiné eshopy

1. Vyberte si z nabídky službu, kterou potřebujete.

2. Po odkliknutí služby budete vyzváni k přihlášení (předchozí registrace bude provedena vyplněním registračních údajů), nebo k nákupu bez registrace, kde vyplníte dotazník osobních údajů a dotazník s popisem Vašeho problému.

3. Po odeslání vše zkontrolujeme a v případě, že nám nebude z Vaší strany něco jasné, nebo nebudeme mít kompletní informace, Vás požádáme o doplnění.

4. Po kontrole informací a podkladů z Vaší strany Vám zašleme výzvu k platbě. Po uhrazení právní služby začneme na problému pracovat a nejpozději do týdne Vám pošleme vyhotovený objednaný dokument (smlouvu, návrh na soud, výzvu protistraně k plnění, apod.).

5. V případě, že budete mít zájem, lze v advokátní kanceláři celý proces dokončit, zejména v případě podepisování smluv, kde je vyžadováno úřední ověření podpisu. Tuto volbu můžete učinit buď hned na začátku při výběru právní služby, nebo kdykoliv později formou doobjednávky.

Rovněž v případě potřeby je možné využít telefonickou konzultaci s advokátem, která je buď součástí objednané služby, nebo lze doobjednat.

Advokátní kancelář Vám zašle vyhotovené dokumenty a je jen na Vás, zda využijete dalších služeb advokátní kanceláře v případě fyzického podpisu dokumentu u advokáta (např. kupní smlouvy), nebo si zajistíte podpisy smluv po vlastní ose.

Služby jsou poskytovány advokátem zapsaným u České advokátní komory a při poskytování služeb on-line formou jsou zachovány veškeré zásady advokacie jako např. mlčenlivost advokáta, odpovědnost za škodu, profesní pojištění apod.

Ceny zde uvedené jsou konečné, včetně DPH. Konečná cena může být navýšena buď z důvoduu doobjednávek, nebo o hotové výdaje, které AAA právník vynaložil v souvislosti s poskytnutím služby, např. obstarání aktuálního výpisu z katastru nemovitostí.

Nemusíte mít tedy obavy, že využitím právních služeb poskytovaných prostřednictvím AAA právník se připravujete o některé principy, na kterých stojí vztah advokát-klient.

Pokračovat na výběr služeb